מה זה עורך דין לגיל השלישי?

משרדנו מתמחה במגוון תחומים ומעניק ללקוחותינו ליווי מלא כדי להגן על הזכויות, על הנכסים ועל הכסף שלהם

מה זה עורך דין לגיל השלישי

תוכן עניינים

שאלת את עצמך מה זה עורך דין לגיל השלישי? עולם המשפט הוא עולם רחב מאוד, שהולך ומתפתח ללא הרף. הסיבה לכך פשוטה: תחום המשפט מלווה כמעט כל תחום אחר בחיים, ונועד להסדיר את העניינים השונים, הצרכים והמחלוקות שעלולים להתגלות בכל תחום כזה או אחר. 

אחד התחומים המשפטיים שהולך וצובר תאוצה במדינת ישראל בעשורים האחרונים הוא תחום הגיל השלישי. מדובר בתחום חדש יחסית, ולכן הרבה אנשים שואלים את עצמם מה זה עורך דין לגיל השלישי.

מה זה עורך דין לגיל השלישי, ומה הוא עושה?

למעשה, התחום הזה כולל בתוכו את כל מה שקשור לצרכים הייחודיים של אזרחים ותיקים, בין אם מדובר בהורים שלנו, בעצמנו או באחרים. 

המחוקק מבין שלאוכלוסיה הזאת יש צרכים ייחודיים והיא זקוקה להגנות ספציפיות על מנת למנוע קשת רחבה של מקרים לא רצויים, החל מעוקץ קשישים ועד סכסוכי משפחות בעקבות חילוקי דעות על ירושה. 

הנה כמה מהשירותים שמעניק עורך דין לגיל השלישי צחי קלמנוביץ':

כתיבה ועריכת צוואות

משרדנו מתמחה בכתיבה ועריכה של צוואות, שנועדו לשקף את רצונם של לקוחותינו בחייהם, ולקיים את משאלתם לאחר מותם. 

על ידי עריכה נכונה של צוואה, תוך התייחסות לגורמים שונים שעלולים להיות מושפעים בעקבותיה, ניתן לצמצם למינימום את הסיכוי למאבקי ירושה מיותרים וכואבים.

ייפוי כוח מתמשך

עריכת ייפוי כוח מתמשך הוא כלי חדש יחסית שיצרה המדינה, על מנת לאפשר לכל אחד ואחת להחליט על עתידו ועל ההתנהלות במידה ויאבד את היכולת הקוגנטיבית לנהל את ענייניו בעצמו. 

מדובר בכלי עוצמתי שמאפשר לכל אחד לקבוע את עתידו, ומקל על קרוביו לנהל את נכסיו, כספיו וביצוע החלטות שונות בעניינו. 

ליווי וסיוע בחתימה על חוזה של דיור מוגן

מעבר לדיור מוגן זו החלטה שיכולה לסייע לקשישים ליהנות מאפשרות דיור שמותאמת להם, ולהקל מאוד על קרוביהם שדואגים להם. 

יחד עם זאת, מדובר בהחלטה מהותית, משום שמדובר בסכומים עצומים. כל סעיף בחוזה דיור מוגן יכול להשפיע על עשרות אלפי שקלים לכאן ולכאן, ועל התנאים מהם יהנה הדייר. 

מינוי אפוטרופוס

הליך של מינוי אפוטרופוס להורה קשיש הוא הליך מורכב ובעל משמעויות רבות. בכל שלב בתהליך הזה, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין לגיל השלישי. 

משרדנו מעניק ליווי וסיוע בכל שלב משלבי התהליך המורכב והחשוב הזה. 

עורך דין לגיל השלישי צחי קלמנוביץ'

צחי קלמנוביץ' – משרד עורכי-דין חרת על דגלו לסייע למשפחות, להורים ולכל מי שזקוק לעזרה והנחייה בתחום הרחב והעמוק של דיני הגיל השלישי. 

על ידי הקשבה עירנית לסיפור החיים של לקוחותינו, מיפוי הנכסים והבנת הקשרים המשפחתיים השונים, אנחנו מוצאים את הפתרונות המתאימים ביותר עבור הלקוחות שלנו.

אחרי שאנחנו נחשפים שוב ושוב למקרים שבהם התנהלות לא נכונה, וחוסר עירנות וידע, מביאים למקרים מצערים מאוד של אובדן כספים ונכסים או למאבקי ירושה מיותרים, אנחנו יודעים כמה הנושא הזה רגיש. 

מבחינתנו, כל לקוח שזקוק לשירותים של עורך דין לגיל השלישי מקבל יחס של בן משפחה. כמו שאנחנו רוצים לדאוג להורים שלנו ולעצמנו, כך אנחנו רוצים לדאוג להורים שלכם, ולכם.

לכן, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אל צחי קלמנוביץ' – משרד עורכי-דין בכל עניין שדורש עורך דין לגיל השלישי. 

צעד אחר צעד, ברגישות ובנחישות הנדרשים, נהפוך כל אבן בדרך אל יצירת עתיד ודאי יותר, ברור יותר, ונשמור על הזכויות שלכם, של ההורים שלכם ושל כל הנוגעים בדבר. 

מקווה שהצלחתי לענות לשאלה שלך מה זה עורך דין לגיל השלישי. אשמח להשיב לכל שאלה או בירור בנושא.

רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור קשר

אולי יעניין אתכם

ניצול קשישים

אוכלוסיית הגיל השלישי היא אוכלוסייה גאה (בצדק!), והאזרחים הוותיקים מגלים שהם כבר אינם אותן דמויות חזקות שהחזיקו משפחות או עסקים, והם זקוקים לעזרת המשפחה. מסיבה

קרא עוד»

תפריט נגישות

×