עורך דין נגד יבואן רכב צחי קלמנוביץ': 3 טיפים חשובים לרוכשים

משרדנו מתמחה במגוון תחומים ומעניק ללקוחותינו ליווי מלא כדי להגן על הזכויות, על הנכסים ועל הכסף שלהם

עורך דין נגד יבואן רכב

תוכן עניינים

עורך דין נגד יבואן רכב צחי קלמנוביץ' מתמחה בין השאר במקרים של תביעות נגד יבואני רכב. מדובר בתביעות שנעשות לאחר שרכשנו מכונית חדשה – אך זמן קצר לאחר מכן התגלו בה תקלות ובעיות שחוזרות שוב ושוב.

במידה והתגלו בעיות ברכב החדש שלך, או שפשוט רכשת רכב חדש ויש לך רצון להיערך מראש לכל מקרה שלא יהיה, 3 הטיפים האלה הם בין הטיפים החשובים ביותר שכל בעל רכב חדש יכול לקבל.

מדובר בטיפים שיעזרו לך להתמודד מול היבואן ומול המוסכים הרשמיים שלו, במידה וברכב שלך מתגלות תקלות חוזרות ונשנות.

השמירה על שלושת הכללים האלה יסייעו לך להשיג את הזכויות שמגיעות לך בבית המשפט, כדי לקבל פיצוי הולם מהיבואן של הרכב.

עורך דין נגד יבואן רכב, עו"ד צחי קלמנוביץ', מציין כי ישנם מקרים שבהם בעלי רכבים חדשים מגלים תקלות שונות, והם פונים למוסך הרשמי של היבואן.

טיפ ראשון: להודיע בכתב

ישנם מקרים שבהם המוסך מעניק שירות בלי שום עלות – אך לא מצליח לתקן את התקלה. חשוב מאוד במקרים כאלה, במידה ובעל הרכב מעוניין לבטל את עסקת הרכישה, להודיע על כך ליבואן בכתב.

במסגרת ההודעה הכתובה, יש צורך לפרט את הסיבה לדרישה לביטול העסקה, ולציין כיצד כשל היבואן לספק רכב חדש ותקין, ובכך לא לעמוד בצד שלו בעסקה.

טיפ שני: לתעד את השתלשלות האירועים

עורך דין נגד יבואן רכב צחי קלמנוביץ' מציין עוד טיפ חשוב מאוד, והוא לתעד את כל השתלשלות האירועים.

לצערנו, ישנם מקרים שבהם המוסך הרשמי של היבואן עשוי להשמיט פרטים מתיעוד הטיפול, או אפילו לא לרשום תיעוד של כניסות הרכב למוסך – למרות שהדבר אסור על פי חוק.

מהסיבה הזאת, חשוב מאוד שיהיה לך תיעוד של השתלשלות האירועים, את כניסות הרכב למוסך ואת הטיפולים השונים שנעשו לו.

מומלץ לעשות זאת על מנת למנוע מצב שבו אנו נמצאים בעימות משפטי מול היבואן, ונאלצים להסתמך באופן בלעדי על המידע שהוא מציג.

טיפ שלישי: לנהל את כל ההתקשרות בכתב

הצורך בתיעוד של כל האירועים עם הרכב מביאים אותנו לטיפ השלישי של עורך דין נגד יבואן רכב צחי קלמנוביץ', והוא לנהל את כל ההתקשרות עם היבואן ועם מנהלי השירות בכתב, ולא בשיחות טלפון.

כאשר אנו מנהלים תקשורת בכתב, יש לנו תיעוד מסודר של כלל התהליכים השונים מהרגע הראשון.

פיצוי בגין אובדן הנאה מרכב חדש

על כל בעל רכב חדש לדעת שהוא עשוי להיות זכאי גם לפיצוי מיוחד בשם "פיצוי בגין אובדן הנאה מרכב חדש". גובה הפיצוי אינו קבוע, והוא משתנה בהתאם לנסיבות המקרה.

גובה הפיצוי יכול לנוע בין מאות בודדות של שקלים סך הכל, לבין עשרות אלפי שקלים. הפיצוי, כאמור, תלוי בהתאם לנסיבות הרלוונטיות למקרה הספציפי.

צחי קלמנוביץ' – משרד עורכי-דין מתמחה בפרשות בתפקיד עורך דין נגד יבואן רכב. אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר כדי לקבל פרטים נוספים על תביעות נגד יבואני רכב.

רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור קשר

אולי יעניין אתכם

ניצול קשישים

אוכלוסיית הגיל השלישי היא אוכלוסייה גאה (בצדק!), והאזרחים הוותיקים מגלים שהם כבר אינם אותן דמויות חזקות שהחזיקו משפחות או עסקים, והם זקוקים לעזרת המשפחה. מסיבה

קרא עוד»

תפריט נגישות

×