צחי קלמנוביץ' – משרד עורכי דין

עורך דין צוואות

עורך דין צוואות צחי קלמנוביץ' מעניק ליווי וסיוע משפטי בכל שלבי עריכת הצוואה והפקדתה, ביצוע הצוואה על ידי היורשים וכמו כן מטפל בענייני התנגדות לצוואה והגנה עליה

צחי קלמנוביץ' - משרד עורכי-דין

עורך דין צוואות לשירותך

צחי קלמנוביץ' – משרד עורכי-דין מתמחה בדיני צוואות, ומעניק סיוע משפטי וליווי בכל שלבי הצוואה: החל מעריכת צוואה, הפקדת צוואה, הגשת בקשה לצו קיום צוואה ועוד.

אם חיפשת עורך דין לענייני צוואה, משרדנו מוביל את התחום ונהנה מניסיון רב ומקצועיות רבה בתחום החשוב הזה.

תחום הצוואות והירושות טומן בחובו אחריות גדולה מאוד, משום שפעמים רבות הוא כולל כספים רבים ונכסים.

לצערנו, לא פעם צצים ריבים משפחתיים, מחלוקות ואפילו מאבקים קשים בעקבות השגות על חלוקת הנכסים והכספים של אדם שהלך לעולמו.

לכן, חשוב למצוא עורך דין צוואות מומלץ, כזה שמכיר את התחום מלפניו ולפנים, ויוכל לסייע במאבק שלך על הזכויות, הכספים והנכסים שמגיעים לך.

בנוסף, ליווי של עורך דין שמכיר את התחום יוכל לסייע לך כבר בשלבים המוקדמים יותר של עריכת הצוואה, על מנת למנוע מאבקים מכוערים בין בני המשפחה בעתיד

מוזמנים להיעזר בשירותים של

עורך דין לענייני צוואות

במה מתמחה עורך דין לענייני צוואות?

עורך דין צוואות עוסק בתחום של עריכת צוואות, גילוי צוואות, צו קיום צוואה וכן צוואה הדדית. בנוסף, עורך דין שעוסק בתחום זה מלווה יורשים במסגרת הגשת בקשה לביטול צו קיום צוואה שהוגש בעבר. זאת במידה וישנה השגה לגבי כשרות ההליך הקודם.

צוואה היא הכלי המשפטי שמעניק לכל אדם את הזכות לבחור למי להוריש את כספו ואת נכסיו לאחר מותו. הכלי הזה נועד בין השאר למנוע מצבים של השתלטות על נכסים בצורה לא חוקית.

יחד עם זאת, מכיוון שמדובר במקרים רבים בנכסים יקרים ובממון רב, ישנם לא מעט גורמים שמנסים להביא למצב של שינוי הצוואה והעברת הנכסים והכספים לידיים שלהם.

לא אחת אנחנו נתקלים במקרים בהם היורשים מגלים כי הצוואה שונתה עם השנים, וכי גורם כלשהו מבקש לתפוס בעלות על כל מה שמגיע להם בדין. 

"בענייני האהבה - כמו בענייני צוואות - רק לצוואה האחרונה יש תוקף והיא מבטלת את אלה שקדמו לה"

פטיגרילי

מאמרים מקצועיים בדיני צוואה

תפריט נגישות

×